2018


Anunt nr. 5/2018


 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  03.09.2018

ora 1000,  licitaţia  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  pozitiilor de deşeuri metalice ramăse neadjudecate de la licitatiile publice anterioare.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura incepând  cu  data  29.08.2018  până  în  data  de 30.08.2018, intre orele 9 00 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  nu se emite factură.

Plata se va face numerar la casieria unității sau  cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro.

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini  (50 lei).

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 04.09.2018  ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 10 00 (2 licitații incepand cu data de 12.09.2018) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 11.09.2018 )  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv.Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214 incepând  cu  data  incepând  cu  data  29.08.2018  până  în  data  de 30.08.2018, intre orele 8 00 - 1400  .



Anunt nr. 4/2018

 

Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 30.07.2018ora 1000, licitaţia publică cu strigare in vederea vânzării deşeurilor metalice, deseurilor ambalaje plastic si deseurilor de hartie si carton.

Caietul de sarcini se poate procura incepând cu data 25.07.2018 până în data de 26.07.2018, intre orele 900-1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  nu se emite factură. Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax:0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei).

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 31.07.2018  ora 10 00, când poate fi prezent un singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 10 00 (2 licitații incepand cu data de 07.08.2018) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începand cu data de 06.08.2018 ) intre orele  900-1400

Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253-463860 int. 214, incepând cu data 25.07.2018 până în data de 26.07.2018, intre orele 8 00 - 1400.

 

Anunt nr. 3/2018

Pentru a vizualiza textul anuntului, dati click aici.

 

Anunt nr. 2/2018

Pentru a vizualiza textul anuntului, dati click aici.


Anunt nr. 1/2018

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A. , având sediul in   Bumbeşti-Jiu , Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  25.01.2018 ora 1000,  licitaţia  publică cu  strigare  in  vederea vanzării  deşeurilor metalice.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura incepand  cu  data  22.01.2018  până  în  data  de 23.01.2018, intre orele 9 00 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul  Societatii Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achizitionarea Caietului de Sarcini se achita si taxa  de participare  contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  nu se emite factura.

Plata se va face numerar la caseria unitatii sau  cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

RO02 OTPV  4200  0031 7815  RO01 deschis la OTP BANK  Tg-Jiu .

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisa  a   cumparatorului care  trebuie  sa contina obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumparare caiet de sarcini  (50 lei).

In caz ca nu sunt 3 participanti licitatia se repeta  in  data de 26.01.2018 ora 10 00 , cand  poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozitiile ramase neadjudecate licitatia se va repeta in fiecare zi de marti   ora 10 00 (3 licitatii incepand cu data de 30.01.2018) cand poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achizitiona in fiecare zi de luni (incepand cu data de 29.01.2018 ) intre orele  9 00 - 1400  .

Relaţii  la  Serv.Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214 , incepand  cu  data 22.01.2018  până  în  data  de 23.01.2018 ,  intre orele 800 - 1200  .