Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 

 

2022

Anunt nr. 3

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Județul Gorj, organizează  în  data de 05.07.2022 ora 1000  licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri feroase si neferoase (amestecate)   prin firme autorizate. 

 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  29.06.2022 și  în  data  30.06.2022, intre orele 9 00 - 1400  .

 

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

 

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

 

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

 

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 06.07.2022  ora 1000 , când    poate fi prezent un  singur participant .

 

In caz de neadjudecare  licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 12.07.2022 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 11.07.2022)  intre orele  900 - 1400  .

 

 Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253463860  int. 214

 

Anunt nr. 2: licitatie pentru inchiriere suprafete

Pentru a vizualiza anuntul, click aici.

Caiet sarcini 1

Caiet sarcini 2 

Caiet sarcini 3

Caiet sarcini 4

Caiet sarcini 5

Modele anexe

Plan situatie incadrare

Erata caiete sarcini 

 

Anunt nr. 1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 02.02.2022 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri  prin firme autorizate .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.01.2022 și  în  data  28.01.2022 , intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.02.2022  ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000

(2 licitații începând cu data de 08.02.2022) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 07.02.2022)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv. Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Accesul delegatilor pentru achitarea Caietului de Sarcini sau participarea la licitatie  este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

 

 

 

2021

 

Anunt nr. 5

 

Licitatia nr.1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  02.11.2021 ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.10.2021  și  în  data  de 28.10.2021, intre orele 900 - 1400.

 

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

 

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

 

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

 

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu 

 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.11.2021  ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant .

 

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.11.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.11.2021)  intre orele  900 - 1400.

 

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

 

Licitatia nr.2

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  02.11.2021 ora 1300,  licitaţie  publică cu  strigare (persoane juridice si fizice)  in  vederea vânzării  unui mijloc fix (dulap metalic tip A1 cu două usi –nr.inventar 80929436)

 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.11.2021  ora 1300, când poate fi prezent un  singur participant .

 

Pretul de pornire este 100 de lei (fără TVA),  pasul fiind de 1 leu.

 

Vizionarea mijlocului fix va fi efectuata in data de 02.11.2021 ora 1230 .

 

Mijlocul fix va fi ridicat in maxim 10 zile dupa achitarea in numerar la caseria unitatii in ziua adjudecării (se va emite aviz de insotire si factura).

 

 

 

 

Anunt nr. 4

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 02.08.2021 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice  (deseu hartie si carton -vrac , deșeu carton-ambalaje  si deșeu plastic-ambalaje)  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  28.07.2021 și  în  data  de 29.07.2021, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: 

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.08.2021  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 17.08.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 16.08.2021)  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253463860  int. 214.

 

 

Anunt nr. 3

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 23.06.2021 ora 1000 licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri nemetalice (deseu lemn si rumegus)  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  17.06.2021și  în  data  de 18.06.2021, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se va face cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.: 

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

In caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 24.06.2021  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000 (2 licitații începând cu data de 29.06.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 28.06.2021 )  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv.Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 2

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  06.05.2021   ora  10 00,   licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.04.2021  și  în  data  de 28.04.2021  intre orele 9 00 - 1400. 

Caietul de sarcini se poate achiziționa  prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu  

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 07.05.2021  ora 10 00  , când   poate fi prezent un  singur participant. 

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 12.05.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data 11.05.2021) intre orele  9 00 - 1400. 

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 -  463468 , 463860  int. 214.

 

Anunt nr. 1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  02.02.2021   ora 

1000 ,   licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.01.2021  și  în  data  de 28.01.2021  intre orele 9 00 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa  prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei ( plata cu ordin de plata ) pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmisa  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.02.2021  ora 1000  , când   poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.02.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.02.2021) intre orele  900 - 1400  .

 

 

2020

 

Anunt nr. 5/2020

 

Soc. U.M.SADU S.A. având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj organizează in data de 28.10.2020  ora 1000 , licitație publică cu strigare (persoane juridice si fizice ) pentru valorificarea  prin vânzare a activelor scoase din funcțiune.

 

Detalii  suplimentare se găsesc aici.

 

 

Anunt nr. 4/2020

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  06.10.2020 ora 10 00,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  29.09.2020  și  în  data  de 30.09.2020, intre orele 9 00 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: office@umsadu.ro.

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 07.10.2020  ora 10 00, când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 14.10.2020) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 13.10.2020)  intre orele  9 00 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 3/2020

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A. , având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data de  28.07.2020 ora 10 00 ,  reluarea  licitației publice cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri nemetalice  ramase neadjudecate, prin firme autorizate .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  23.07.2020 și  în  data  de 24.07.2020 , intre orele 9 00 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: 

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 29.07.2020  ora 10 00, când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 10 00 (2 licitații începând cu data de 04.08.2020) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 03.08.2020)  intre orele  9 00 - 1400).

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 2/2020

  

 Societatea UZINA MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 30.06.2020 ora 1000, licitaţie publică cu strigare in  vederea vânzării  de deşeuri metalice si nemetalice, prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  25.06.2020 și  în  data  de 26.06.2020, intre orele 9 00 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a  cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 01.07.2020  ora 10 00 ,când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 10 00 (2 licitații începând cu data de 07.07.2020) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 06.07.2020 )  intre orele  9 00 - 1400 .

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

  

 Anunt nr. 1/2020

 

 Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  03.03.2020 ora 10 00, licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice si nemetalice, prin firme autorizate . 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  26.02.2020 și  în  data  de 27.02.2020, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face numai cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

RO93 BRDE 200S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr.  fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: office@umsadu.ro .

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți, licitația se repeta  in  data de 04.03.2020  ora 1000 , când  poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti  ora 1000  (2 licitații incepând cu data de 10.03.2020) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 09.03.2020)  intre orele  900 - 1400 .

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

 

2019

 

Anunt nr. 6/2019

 

 Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A. , având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  03.12.2019 ora 10 00,  reluarea licitaţiei  publice cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice ramase neadjudecate, prin firme autorizate .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  26 .11.2019  și  în  data  de 27.11.2019, intre orele 9 00 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face numerar la casieria unității sau  cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 04.12.2019  ora 10 00 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti  ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 10.12.2019) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 09.12.2019)  intre orele  9 00 - 1400).

Relaţii  la  Serv.Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 5/2019

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  05.11.2019

ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice si nemetalice.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  30.10.2019  și  în  data  de 31.10.2019, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face numerar la casieria unității sau  cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU.

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmisa  la nr fax:  0253-463193 sau  scanata la e-mail : office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 06.11.2019  ora 10 00 , când   poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 12.11.2019) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 11.11.2019)  intre orele  9 00 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 4/2019 

 

Lista activelor propuse la vanzare prin licitatia publica cu strigare (persoane fizice si juridica) din data de 07.11.2019 poate fi consultata aici.

 

Anunt nr. 3/2019

 

     Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  01.08.2019  ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice si nemetalice.

 Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  29.07.2019  și  în  data  de 30.07.2019, intre orele 9 00 - 1400  .

 Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

 La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.

 Plata se va face numerar la casieria unității sau  cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

 RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

 Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  scanata la e-mail : office@umsadu.ro

 Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

 În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 02.08.2019  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

 Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 14.08.2019) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 13.08.2019)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv. Vânzari-Marketing, tel.  0253 - 463860  int. 214.

 

 

 

Anunt nr. 2/2019

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  09.05.2019

ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura incepând  cu  data  07.05.2019  până  în  data  de 08.05.2019, intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura sau prin e-mail sau fax  dupa achitarea cu O.P.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa  de participare   de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se va  emite factură.

Plata se va face numerar la casieria unității sau  cu  Ordin de Plata ( O.P.) in contul nr.:

RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   va fi  transmisa  la nr fax:  0253-463193 sau  scanata la e-mail: office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 10.05.2019  ora 1000când  poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepand cu data de 15.05.2019) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 14.05.2019)  intre orele  9 00 - 1400  .

Relaţii  la  Serv. Vânzari-Marketing, tel.  0253 - 463860  int. 214.

 

 

Anunt nr. 1/2019

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  30.01.2019 ora 1000  licitaţie  publică cu strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura începând  cu  data  23.01.2019  până  în  data  de 24.01.2019, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa  de participare  in valoare de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  nu se emite factură.

Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr. RO93 BRDE 200 S V525 9610  2000 deschis la  BRD  BUMBEȘTI –JIU

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  scanata  la e-mail : office@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax, la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului, care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini  (50 lei).

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 31.01.2019  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepand cu data de 06.02.2019) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 05.02.2019)  intre orele  900 - 1400.