3/2017

 

Societatea  UZINA  MECANICĂ SADU  S.A. , având sediul în   Bumbeşti-Jiu , Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  03.08.2017 ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  în  vederea vânzării  deşeurilor metalice si a deseurilor de carton (hartie ) ce vor rezulta din fabricatie.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura începând  cu  data  24.07.2017,  până  în  data  de 25.07.2017, între orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzina Mecanică Sadu,  contra sumei de 50  lei, pentru care se va emite factura.

Caietul de sarcini se mai poate achizitiona (transmite) prin fax sau online prin scanare  dupa achitarea cu O.P.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită și taxa  de participare în valoare de  50 lei, care nu se restituie în caz de neprezentare și pentru care  nu se emite factură.

Plata se va face numerar la caseria unității sau  cu Ordin de Plata ( O.P.) în contul nr.:  RO02 OTPV  4200  0031 7815  RO01 deschis la OTP BANK  Tg-Jiu .

Copia  după  O.P. vizat  de  bancă   se va  transmite  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax, la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului, care  trebuie  să conțină obligatoriu  și datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumpărare a caietului de sarcini  (50 lei).

In caz că nu sunt 3 participanți, licitația se va repeta  în  data de 04.08.2017 ora 10 00 , când  poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate, licitația se va repeta în fiecare zi de miercuri  ,  ora 10 00 (3 licitații începând cu data de 09.08.2017 ), când poate fi prezent un singur participant,  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa  în   zilele de marti                   (începând cu data de 08.08.2017) între orele  900 - 1400  .

Relații  la  Serv. Vânzări, tel.  0253 -  463860  int. 214, începand  cu  data 24.07.2017  până  în  data  de 25.07.2017,  între orele 8 00 - 1400  .

 

 

2/2017

 

Societatea  UZINA  MECANICĂ SADU  S.A., având sediul în   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  26.04.2017 ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  în  vederea vânzării  deşeurilor metalice ce vor rezulta din fabricatie, a  deșeului de lemn aflat pe stoc (rumegus - cod 030105) și a deșeului de masa plastică (pe stoc).

Caietul  de  sarcini se  poate  procura începând  cu  data  24.04.2017,  până  în  data  de 25.04.2017, între orele 900 - 1400 .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzina Mecanică Sadu,  contra sumei de 50  lei, pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită și taxa  de participare în valoare de  50 lei, care nu se restituie în caz de neprezentare și pentru care  nu se emite factură.

Plata se va face numerar la caseria unității sau  cu Ordin de Plata ( O.P. ) în contul nr.: RO02 OTPV  4200  0031 7815  RO01 deschis la OTP BANK  Tg-Jiu.

Copia  după  O.P. vizat  de  bancă   se va  transmite  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax, la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului, care  trebuie  să conțină obligatoriu  și datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumpărare a caietului de sarcini  (50 lei).

In caz că nu sunt 3 participanți, licitația se va repeta  în  data de 27.04.2017 ora 1000 , când  poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate, licitația se va repeta în fiecare zi de joi,  ora 1000 (3 licitații începând cu data de 04.05.2017), când poate fi prezent un singur participant,  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa  în   zilele de miercuri (începând cu data de 03.05.2017) între orele  9 00 - 1400  .

Relații la Serv. Vânzări, tel.  0253-463860 int. 214, începand cu data de 24.04.2017 până în data de 25.04.2017, între orele 800- 1400.

 

 

 

1/2017

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A. , având sediul in   Bumbeşti-Jiu , Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează in data de   02.02.2017 ora 11 00,  licitaţia  publică cu  strigare  in  vederea vanzării  urmatoarelor mijloace auto  scoase din functiune si amortizate integral :

 

1)    Cielo executive Euro III

2)    Tractor A1802 WOLA

3)    Automacara  12,5 tf.

 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura incepand  cu data de 30.01.2017  până  în  data  de 31.01.2017, intre orele 9 00 - 1400 de catre persoane juridice , cand se pot vizualiza aceste mijloace auto.

Este obligatorie prezenta a 2 participanti.

Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul  Societatii Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achizitionarea Caietului de Sarcini se achita si taxa  de participare  contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  nu se emite factura.

Plata se va face numerar la caseria unitatii sau  cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

RO02 OTPV  4200  0031 7815  RO01 deschis la OTP BANK  Tg-Jiu . 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisa  a   cumparatorului care  trebuie  sa contina obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturii.

In caz ca nu sunt 2 participanti licitatia sau   sunt pozitii ramase neadjudecate licitatia se va repeta in fiecare zi de marti   ora 11 00 (3 licitatii incepand cu data de 07.02.2017 ) iar caietul de sarcini se mai poate achizitiona in fiecare zi de luni (incepand cu data de 06.02.2017) intre orele  9 00 - 1400  .

Este obligatoriu prezenta a 2 participanti in afara de licitatia din 21.02.2017   cand poate fi prezent un singur participant.

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214 intre orele 8 00 - 1200  .