2022
Anunt nr. 2: licitatie pentru inchiriere suprafete
Pentru a vizualiza anuntul, click aici.
Anunt nr. 1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 02.02.2022 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.01.2022 și în data 28.01.2022 , intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.02.2022 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000
(2 licitații începând cu data de 08.02.2022) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 07.02.2022) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Accesul delegatilor pentru achitarea Caietului de Sarcini sau participarea la licitatie este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
2021
Anunt nr. 5
Licitatia nr.1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în 02.11.2021 ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.10.2021 și în data de 28.10.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.11.2021 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.11.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.11.2021) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Licitatia nr.2
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în 02.11.2021 ora 1300, licitaţie publică cu strigare (persoane juridice si fizice) in vederea vânzării unui mijloc fix (dulap metalic tip A1 cu două usi –nr.inventar 80929436)
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.11.2021 ora 1300, când poate fi prezent un singur participant .
Pretul de pornire este 100 de lei (fără TVA), pasul fiind de 1 leu.
Vizionarea mijlocului fix va fi efectuata in data de 02.11.2021 ora 1230 .
Mijlocul fix va fi ridicat in maxim 10 zile dupa achitarea in numerar la caseria unitatii in ziua adjudecării (se va emite aviz de insotire si factura).
Anunt nr. 4
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 02.08.2021 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice (deseu hartie si carton -vrac , deșeu carton-ambalaje si deșeu plastic-ambalaje) prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 28.07.2021 și în data de 29.07.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.08.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000 (2 licitații începând cu data de 17.08.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 16.08.2021) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253463860 int. 214.
Anunt nr. 3
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 23.06.2021 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri nemetalice (deseu lemn si rumegus) prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 17.06.2021și în data de 18.06.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se va face cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
In caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 24.06.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000 (2 licitații începând cu data de 29.06.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 28.06.2021 ) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv.Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 2
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 06.05.2021 ora 10 00, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.04.2021 și în data de 28.04.2021 intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 07.05.2021 ora 10 00 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 12.05.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data 11.05.2021) intre orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253 - 463468 , 463860 int. 214.
Anunt nr. 1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 02.02.2021 ora
1000 , licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.01.2021 și în data de 28.01.2021 intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei ( plata cu ordin de plata ) pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmisa la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.02.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.02.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.02.2021) intre orele 900 - 1400 .
2020
Anunt nr. 5/2020
Soc. U.M.SADU S.A. având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj organizează in data de 28.10.2020 ora 1000 , licitație publică cu strigare (persoane juridice si fizice ) pentru valorificarea prin vânzare a activelor scoase din funcțiune.
Detalii suplimentare se găsesc aici.
Anunt nr. 4/2020
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în data 06.10.2020 ora 10 00, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 29.09.2020 și în data de 30.09.2020, intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: office@umsadu.ro.
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 07.10.2020 ora 10 00, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 14.10.2020) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 13.10.2020) intre orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 3/2020
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A. , având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data de 28.07.2020 ora 10 00 , reluarea licitației publice cu strigare in vederea vânzării de deșeuri nemetalice ramase neadjudecate, prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 23.07.2020 și în data de 24.07.2020 , intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 29.07.2020 ora 10 00, când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 10 00 (2 licitații începând cu data de 04.08.2020) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 03.08.2020) intre orele 9 00 - 1400).
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 2/2020
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 30.06.2020 ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice si nemetalice, prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 25.06.2020 și în data de 26.06.2020, intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 01.07.2020 ora 10 00 ,când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 10 00 (2 licitații începând cu data de 07.07.2020) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 06.07.2020 ) intre orele 9 00 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 1/2020
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în data 03.03.2020 ora 10 00, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice si nemetalice, prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 26.02.2020 și în data de 27.02.2020, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face numai cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
RO93 BRDE 200S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr. fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: office@umsadu.ro .
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți, licitația se repeta in data de 04.03.2020 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.03.2020) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 09.03.2020) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
2019
Anunt nr. 6/2019
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A. , având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în data 03.12.2019 ora 10 00, reluarea licitaţiei publice cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice ramase neadjudecate, prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 26 .11.2019 și în data de 27.11.2019, intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 04.12.2019 ora 10 00 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 10.12.2019) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 09.12.2019) intre orele 9 00 - 1400).
Relaţii la Serv.Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 5/2019
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în data 05.11.2019
ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice si nemetalice.
Caietul de sarcini se poate procura în data 30.10.2019 și în data de 31.10.2019, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU.
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmisa la nr fax: 0253-463193 sau scanata la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 06.11.2019 ora 10 00 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marti ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 12.11.2019) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 11.11.2019) intre orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 4/2019
Lista activelor propuse la vanzare prin licitatia publica cu strigare (persoane fizice si juridica) din data de 07.11.2019 poate fi consultata aici.
Anunt nr. 3/2019
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 01.08.2019 ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice si nemetalice.
Caietul de sarcini se poate procura în data 29.07.2019 și în data de 30.07.2019, intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau scanata la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 02.08.2019 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 14.08.2019) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 13.08.2019) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari-Marketing, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 2/2019
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 09.05.2019
ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice .
Caietul de sarcini se poate procura incepând cu data 07.05.2019 până în data de 08.05.2019, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura sau prin e-mail sau fax dupa achitarea cu O.P.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se va emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata ( O.P.) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca va fi transmisa la nr fax: 0253-463193 sau scanata la e-mail: office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 10.05.2019 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepand cu data de 15.05.2019) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 14.05.2019) intre orele 9 00 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari-Marketing, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 1/2019
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în data 30.01.2019 ora 1000 licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice.
Caietul de sarcini se poate procura începând cu data 23.01.2019 până în data de 24.01.2019, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare in valoare de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care nu se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr. RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau scanata la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax, la solicitarea scrisă a cumpăratorului, care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei).
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 31.01.2019 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepand cu data de 06.02.2019) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 05.02.2019) intre orele 900 - 1400.
2018
Anunt nr. 6/2018
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A. , având sediul in Bumbeşti-Jiu , Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 30.10.2018
ora 10 00 , licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice si nemetalice.
Caietul de sarcini se poate procura incepând cu data 22.10.2018 până în data de 23.10.2018, intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care nu se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO93 BRDE 200S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : office@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei ).
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 31.10.2018 ora 10 00 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00 (2 licitații incepand cu data de 07.11.2018) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 06.11.2018 ) intre orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv.Vânzari -Marketing , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 5/2018
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 03.09.2018
ora 1000, licitaţia publică cu strigare in vederea vânzării pozitiilor de deşeuri metalice ramăse neadjudecate de la licitatiile publice anterioare.
Caietul de sarcini se poate procura incepând cu data 29.08.2018 până în data de 30.08.2018, intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care nu se emite factură.
Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro.
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei).
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 04.09.2018 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00 (2 licitații incepand cu data de 12.09.2018) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începand cu data de 11.09.2018 ) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214 incepând cu data incepând cu data 29.08.2018 până în data de 30.08.2018, intre orele 8 00 - 1400 .
Anunt nr. 4/2018
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 30.07.2018ora 1000, licitaţia publică cu strigare in vederea vânzării deşeurilor metalice, deseurilor ambalaje plastic si deseurilor de hartie si carton.
Caietul de sarcini se poate procura incepând cu data 25.07.2018 până în data de 26.07.2018, intre orele 900-1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se achită si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care nu se emite factură. Plata se va face numerar la casieria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
RO93 BRDE 200 S V525 9610 2000 deschis la BRD BUMBEȘTI –JIU
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax:0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei).
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 31.07.2018 ora 10 00, când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 10 00 (2 licitații incepand cu data de 07.08.2018) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începand cu data de 06.08.2018 ) intre orele 900-1400.
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253-463860 int. 214, incepând cu data 25.07.2018 până în data de 26.07.2018, intre orele 8 00 - 1400.
Anunt nr. 3/2018
Pentru a vizualiza textul anuntului, dati click aici.
Anunt nr. 2/2018
Pentru a vizualiza textul anuntului, dati click aici.
Anunt nr. 1/2018
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A. , având sediul in Bumbeşti-Jiu , Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 25.01.2018 ora 1000, licitaţia publică cu strigare in vederea vanzării deşeurilor metalice.
Caietul de sarcini se poate procura incepand cu data 22.01.2018 până în data de 23.01.2018, intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul Societatii Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achizitionarea Caietului de Sarcini se achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care nu se emite factura.
Plata se va face numerar la caseria unitatii sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO02 OTPV 4200 0031 7815 RO01 deschis la OTP BANK Tg-Jiu .
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisa a cumparatorului care trebuie sa contina obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumparare caiet de sarcini (50 lei).
In caz ca nu sunt 3 participanti licitatia se repeta in data de 26.01.2018 ora 10 00 , cand poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozitiile ramase neadjudecate licitatia se va repeta in fiecare zi de marti ora 10 00 (3 licitatii incepand cu data de 30.01.2018) cand poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achizitiona in fiecare zi de luni (incepand cu data de 29.01.2018 ) intre orele 9 00 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214 , incepand cu data 22.01.2018 până în data de 23.01.2018 , intre orele 800 - 1200 .
Conducerea Societății Uzina Mecanică Sadu S.A.:
(Click pe nume pentru Curriculum Vitae)
DORIN MOTORGA - Director General
MODEST CRUDU - Director Tehnic si de Productie
TUDOR VASILE - Director Comercial
ANA DITESCU - Director Economic
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE:
CONSTANTIN STERE FARMACHE - Presedinte
DANIELA STEFANESCU - Membru
DAIA MIRONA - Membru
ADMINISTRATOR SPECIAL
Alte informatii:
Politica de remunerare: pentru vizualizare click aici
Indemnizații director general, membri CA si adminstrator special: pentru vizualizare, click aici
Structura Consiliului de Administratie in perioada 2017 - 2021: pentru vizualizare, click aici
Structura Consiliului de Administratie la 8.12.2021: pentru vizualizare, click aici
Structura Consiliului de Administratie de la 16.12.2021: pentru vizualizare, click aici
Contract de mandat Director General: pentru vizualizare, click aici
Contract de mandat Administrator Special: pentru vizualizare click aici