2018

 

ANUNT NR. 8/09.11.2018


ACHIZITIE GAZE NATURALE


1. Anunt achizitie

2. Fisa de date a achizitiei

3. Caiet de sarcini

4. Formulare

5. Model contract



ANUNT NR. 7/29.10.2018

 

ACHIZITIE GAZE NATURALE

  

1. ACHIZITOR: Societatea Uzina Mecanica Sadu S.A., cu sediul in loc. Bumbesti-Jiu, str. Parangului, nr. 59, cod postal 215100, judetul Gorj, telefon 0253 463860; 0253 463201; fax 0253463193; e-mail office@umsadu.ro ;

2. Sursa de finantare: surse proprii

3. Alegere procedura / modalitate de achizitionare:  Societatea Uzina Mecanica Sadu S.A., in calitate de achizitor, lanseaza LICITATIE DESCHISA  pentru achizitionarea de GAZE NATURALE

4. Cantitate  estimata:   7791 MWh – echivalent a 735 mii m.c. 

5. Valoarea estimata a contractului: 1.201.722,80 lei /an fara acciza si TVA

6. Modalitatea de atribuire: LICITATIE DESCHISA

7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

  Pretul de contract de furnizare va fi exprimate in lei/MWh, nu va contine acciza si TVA si va include :

  -        Pretul propriu de furnizare  al gazelor naturale

  -        Tarife reglementate aferente serviciilor prestate: tariful de transport al gazelor naturale + tariful de distributie al gazelor naturale

  Pret (lei/MWh ) = Pret propriu furnizare (lei/MWh) + Tarif transport (lei/MWh) + Tarif distributie (lei/MWh)

  Pentru fiecare tarif reglementat se va specifica ordinul ANRE in baza caruia este trecut pretul.

8. Durata contractului sau termenul pentru finalizare: pana la 31.12.2019

9. Documentatia de atribuire: Fisa de date, Caiet de sarcini, Model contract , Formulare. Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt si este disponibila pe site-ul Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A. : www.umsadu.ro

10. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 08.11.2018 ,  ORA 1000

11. Deschiderea ofertelor:  08.11.2018,  ORA 1100, la sediul Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A

12. Valabilitate oferta: 60 zile

13. Ofertele se depun la:  Registratura Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A., loc. Bumbesti-Jiu, str. Parangului, nr. 59, judetul Gorj in colet sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si obiectul achizitiei.

Ofertele se vor elabora in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire (fisa de date a achizitiei, caiet de sarcini, formulare)

Eventualele  clarificari sau informatii suplimentare se pot solicita prin telefon 0253 463860; 0253 463201, fax 0253 463193  sau e-mail office@umsadu.ro ; achizitii@umsadu.ro.

14. Persoane de contact: Ing. Patrascoiu Aretia – responsabil energetic sau personalul serviciului Achizitii-Depozite – Transporturi 

 

ANEXE: 

1. Anunt Achizitie

2. Model contract

3. Formulare

4. Fisa de date

5. Caiet de sarcini


ANUNȚ Nr. 6/10.07.2018 - achiziție strung CNC

Pentru vizualizare, dați click aici.

1. Caiet de sarcini


ANUNȚ Nr. 5/04.07.2018 - achiziție motostivuitor

Pentru vizualizare, dați click aici.

1. Caiet de sarcini


ANUNT Nr. 4/31.05.2018

Pentru vizualizare dati click aici.

1. Caiet de sarcini 


ANUNT Nr. 3/19.02.2018

Pentru vizualizare dati click aici


ANUNT Nr. 2/05.02.2018

ACHIZITIE ENERGIE ELECTRICA / REPUBLICARE (documentele aferente pot fi consultate dand click pe titlurile de mai jos):

 

1. Anunt

2. Caiet de sarcini

3. Formulare

4. Model de contract

5. Fisa de date a achizitiei


ANUNT Nr. 1/25.01.2018

ACHIZITIE ENERGIE ELECTRICA (documentele pot fi consultate dand click pe titlurile de mai jos):

 

1. Anunt

2. Caiet de sarcini

3. Formulare

4. Model de contract

5. Fisa de date a achizitiei




2017

ANUNT NR. 10/02.11.2017


ACHIZITIE GAZE NATURALE


1. ACHIZITOR: Societatea Uzina Mecanica Sadu S.A., cu sediul in loc. Bumbesti-Jiu, str. Parangului, nr. 59, cod postal 215100, judetul Gorj, telefon 0253 463860; 0253 463201; fax 0253463193; e-mail office@umsadu.ro ;

2. Sursa de finantare: surse proprii

3. Alegere procedura / modalitate de achizitionare:  Societatea Uzina Mecanica Sadu S.A. , in calitate de achizitor  , lanseaza LICITATIE DESCHISA  pentru achizitionarea de GAZE NATURALE

4. Cantitate  estimata :   8995 MWh – echivalent a 845 mii m.c.

5. Valoarea estimata a contractului : 1.237.892 lei /an  fara accize si TVA

6. Modalitatea de atribuire: LICITATIE DESCHISA

7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut

 Pretul de contract de furnizare va fi exprimate in lei , nu va contine accize si  TVA si va include :

 -        Pretul propriu  de furnizare  al gazelor naturale

 -        Tarife reglementate  aferente serviciilor prestate : tariful de transport al gazelor naturale + tariful de distributie al gazelor naturale

 Pret ( lei/MWh )= Pret propriu furnizare ( lei/MWh) + Tarif transport (lei/MWh) + Tarif distributie (lei/MWh)

 Pentru fiecare tarif reglementat se va specifica ordinul ANRE in baza caruia este trecut pretul

 8.Durata contractului sau termenul pentru finalizare: pana la 31.12.2018

 9. Documentatia de atribuire: Fisa de date , Caiet de sarcini , Model contract  , Formulare. Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt si este disponibila pe site-ul Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A. : www.umsadu.ro

10. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 13.11.2017 ,  ORA 1000

11.Deschiderea ofertelor:  13.11.2017 ,  ORA 1100, la sediul Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A

12. Valabilitate oferta: 30 zile

13. Ofertele se depun la:  Registratura Societatii Uzinei Mecanice Sadu S.A., loc. Bumbesti-Jiu, str. Parangului, nr. 59, judetul Gorj in colet sigilat  , marcat cu adresa autoritatii contractante si obiectul achizitiei.

Ofertele se vor elabora in conformitate cu  cerintele din documentatia de atribuire( fisa de date a achizitiei , caiet de sarcini , formulare )

Eventualele  clarificari sau informatii suplimentare se pot solicita prin telefon 0253 463860; 0253 463201, fax 0253 463193  sau e-mail office@umsadu.ro ; achizitii@umsadu.ro.

14. Persoane de contact : Ing. Patrascoiu Aretia – responsabil energetic sau personalul serviciului Achizitii-Depozite – Transporturi 

ANEXE: 

1. Model contract

2. Formulare

3. Fisa de date

4. Caiet de sarcini


 

ANUNT NR. 9/03.10.2017

ACHIZITIE DIRECTA

REALIZARE RETEA DE APA CALDA

 

1.     Achizitor :

Societatea  Uzina Mecanica Sadu S.A. -  Filiala a C.N.ROMARM S.A. Bucureşti , cu sediul în Bumbeşti Jiu, strada Parângului, nr. 59, cod poştal 215 100, Judeţul Gorj, România.

E-mail: office@umsadu.ro.

2. Alegere procedura/ modalitate de achizitionare: Societatea Uzina Mecanica Sadu S.A., lanseaza achizitia directa, din catalogul  de produse SEAP, a lucrarii privind ”Realizare retea de apa calda”

3.     COD CPV: 45330000-9  - Lucrari de instalatii de apa

4. Caracteristicile, cantitatea si calitatea lucrarilor  care urmează să fie executate :

   Sunt cele precizate în caietul de sarcini, respectiv :

4.1. Realizarea  retelele termice exterioare si a instalaţiilor de incalzire interioare cu apa calda aferente obiectivelor 1, 2 si 3  si cuprinde :

-          Reteaua exterioara;

-          Instalatii interioare de incalzire.

5. Valoarea estimata a contractului de lucrari: 300.000 lei, fara TVA

6. Documentatia de atribuire: Caiet de sarcini 

7.   Data limita depunere si prezentare oferta

       a) Data limită de postare in SEAP a ofertelor (catalogul de produse) :  11.10.2017

       b) Adresa la care se transmit ofertele :  Catalogul de produse SEAP

       c) Limba în care trebuie redactată oferta :  Oferta se va redacta în limba română.

8. Modalitatea de atribuire:

 Lucrarea privind ”Realizare retea de apa calda” se va achiziţiona direct din catalog de produse SEAP,  pana pe data de 16.10.2017

9. Criteriul de atribuire a contractului :

 Criteriul aplicat este pretul cel mai scazut.

10. Adresa de la care se poate solicita documentaţia de atribuire :

 - pagina de internet a Societatii Uzina Mecanica Sadu S.A : www.umsadu.ro

11. Locul de realizare,  montaj si punere in functiune al retelei de apa calda:

Sediul Societatii Uzina Mecanica Sadu S.A.: Bumbeşti Jiu, strada Parângului, nr. 59, cod poştal 215 100, Judeţul Gorj, România.

12. Termenul solicitat de finalizare al contractului :

Pana pe data de 20.12.2017, termen care include: realizarea, montaj si punere in functiune retea de apa calda.

13. Garanţiile solicitate :

 Sunt menţionate în caietul de sarcini.

14. Modalităţi principale de finanţare :

 Fonduri bugetare şi sursa proprie pentru plata TVA.

15. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă :

 Valabilitatea solicitată este de 90 zile .

16. Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantul declarat castigator

 Ofertantul va completa declaratii privind neîncadrarea: în prevederile art. 164; ale art. 165 si 167; precum si ale art. 59 si 60  din Legea 98/2016  privind achizitiile publice.

 De asemenea, va prezenta:

- Declaratie privind eligibilitatea;

- Certificate emise de Oficiul Registrului Comerţului, original sau copie legalizata;

Certificate constatatoare, in original sau copie legalizata, privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul consolidat (buget de stat, buget local, etc) la momentul prezentarii lor – formulare tip emise de autorităţi;

- Lista cu principale lucari executate, din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare contractului de lucrari, in valoare cumulata, la nivel de unul sau mai multe contracte, de cel putin 300.000 lei, fara TVA;

- Documente emise de organisme acreditate, care certifică implementarea sistemului de management al calităţii SR EN-ISO 9001/2008/ similar;

- Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale;

- Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii;

- Informatii privind subcontractantii, daca acestia exista.

17. La receptie lucrarii executantul va prezenta in mod obligatoriu :

a)     avizuri de expeditie;

b)     certificate de calitate/ declaratii de conformitate;

c)     certificate de garantie;

documentatia tehnica:  specificata in caietul de sarcini

ANEXE:

1. Caiet de sarcini

2. Lista consumuri

3. Formular F3


6

Planul de achizitii publice pentru anul 2017 poate fi consultat aici.

Centralizatorul contracte - achizitii (+ 5000 Euro) poate fi consultat la sediu.