2024
[Update 18/10/2024]
Completare anunț pentru licitația din 31.10.2024:
Pentru mijloacele fixe cu prețul de pornire mai mic de 300 lei (banc de lucru, dulap scule etc.) nu se achită taxa de participare și nu se cumpără caietul de sarcini.
4. Societatea UZINA MECANICĂ SADU S.A., având sediul în Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 31.10.2024 ora 1000, licitaţie publică cu strigare în vederea vânzării de mijloace fixe și obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe.
Caietul de sarcini se poate procura începând cu data 21.10.2024 până în data de 25.10.2024, între orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 200 lei si taxa de participare de 100 lei care nu se restituie în caz de neprezentare, achitate cu chitanță la caseria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
RO 93 RNCB 0149042106660001 deschis la Banca Comercială Română Sucursala Tg-Jiu.
Copia după O.P. vizat de bancă să fie transmisă la nr. fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului, care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini 200 lei și respectiv taxa de participare de 100 lei.
In caz că nu sunt 3 participanți la licitația din data de 31.10.2024 ora 1000, aceasta va fi reluată în aceleași condiții în data de 07.11.2024 ora 1000 și în data de 14.11.2024 ora 1000 când poate fi prezent un singur participant.
Relaţii la Serv. Vânzări, tel. 0253 - 463860 int. 214, începând cu data de 17.09.2024 între orele 1000 - 1200.
3. Societatea UZINA MECANICĂ SADU S.A., având sediul în Bumbeşti - Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 24.09.2024 ora 10 00, licitaţie publică cu strigare în vederea vânzării deşeurilor metalice rezultate din dezmembrări utilaje .
Caietul de sarcini se poate procura începând cu data 17.09.2024 până în data de 20.09.2024, între orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini, care se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 100 lei (include si taxa de participare de 50 lei care nu se restituie în caz de neprezentare si pentru care nu se emite factura) sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
RO 93 RNCB 0149042106660001 deschis la Banca Comercială Română Sucursala Tg-Jiu .
Copia după O.P. vizat de bancă să fie transmisă la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului, care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini (50 lei). In caz că nu sunt 3 participanți la licitația din data de 24.09.2024 ora 1000, aceasta va fi reluată în aceleași condiții în data de 25.09.2024 și în data de 26.09.2024 când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00 (3 licitații ) când poate fi prezent un singur participant, iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa în fiecare zi de marți între orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzări, tel. 0253 - 463860 int. 214, începând cu data de 17.09.2024 între orele 10 00 - 1200.
2. Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 15.07.2024 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data de 09.07.2024 și în data de 10.07.2024, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar), prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro.
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact. În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 17.07.2024 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 24.07.2024) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 23.07.2024) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0726-129779.
1. Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Județul Gorj, organizează în data de 06.02.2024 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data de 30.01.2024 și în data de 31.01.2024, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar ) , prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 07.02.2024 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 14.02.2024) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 13.02.2024) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253463868 int. 214.
2023
Anuntul nr. 6
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 02.08.2023 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data de 28.07.2023 și în data de 31.07.2023, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar), prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu.
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.08.2023 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 30.08.2023 ) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 29.08.2023) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253 - 463868 int. 214.
Anuntul nr. 5 - licitatie inchiriere spatiu Tg Jiu
Pentru vizualizare, click aici
Anuntul nr. 4 - licitatie inchiriere spatiu Tg Jiu
Pentru vizualizare, click aici
ERATA ANUNT 1 - pentru vizualizare click aici
ERATA ANUNT 2 - pentru vizualizare click aici
ANUNT ADJUDECARE in urma licitatiei. - pentru vizualizare, click aici
Anuntul nr. 3
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj , organizează în data de 25.05.2023 ora 1000 licitație publică cu strigare (persoane fizice si juridice) in vederea valorificării prin vânzare a țevilor de oțel recuperate.
Detalii suplimentare (dimensiuni, preturi de pornire ) se găsesc aici.
Anuntul nr. 2
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu,
Str. Parângului nr. 59, Județul Gorj, organizează în data de 03.05.2023 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data de 26.04.2023 și în data de 27.04.2023, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar), prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 04.05.2023 ora 1000 când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 10.05.2023 ) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 09.05.2023) intre orele 900- 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253 - 463868 int. 214.
Anuntul nr. 1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 01.02.2023 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data de 26.01.2023 și în data de 27.01.2023, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar), prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei, care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 02.02.2023 ora 1000 când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 08.02.2023) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 07.02.2023) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463868 int. 214.
2022
Anunt nr. 5
1) În data de 28.09.2022 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice ramase neadjudecate prin firme autorizate – licitatia nr.1 .
2) În data de 28.09.2022 ora 1300 licitație publică cu strigare (persoane fizice si juridice) in vederea valorificarii prin vânzare a activelor scoase din functiune (dulapuri metalice).
Pentru licitatia nr.1
Caietul de sarcini se poate procura în data 26.092022 și în data 27.09.2022 , intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar ) sau prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 29.09.2022 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000
(2 licitații începând cu data de 05.10.2022 ) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 04.10.2022) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Pentru licitatia nr.2
Lista Activelor care sunt scoase la vanzare sunt conform anexei urmatoare.
Pentru firme este obligatoriu prezentarea in copie a datelor de inregistrare a firmei si copie dupa CI (BI) ale delegatului iar pentru persoane fizice copie dupa CI (BI).
Este obligatoriu supralicitarea cu un pas, pasul fiind de 2 lei.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1300
(2 licitații începând cu data de 05.10.2022 ) .
Anunt nr. 4
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 03.08.2022 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.07.2022 și în data 28.07.2022, intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar ) sau prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 04.08.2022 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații începând cu data de 10.08.2022 ) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti (începând cu data 09.08.2022) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 3
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Județul Gorj, organizează în data de 05.07.2022 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri feroase si neferoase (amestecate) prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 29.06.2022 și în data 30.06.2022, intre orele 9 00 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 06.07.2022 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
In caz de neadjudecare licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000 (2 licitații începând cu data de 12.07.2022 ) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 11.07.2022) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv.Vânzari, tel. 0253463860 int. 214
Anunt nr. 2: licitatie pentru inchiriere suprafete
Pentru a vizualiza anuntul, click aici.
Anunt nr. 1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 02.02.2022 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri prin firme autorizate .
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.01.2022 și în data 28.01.2022 , intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.02.2022 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000
(2 licitații începând cu data de 08.02.2022) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 07.02.2022) intre orele 900 - 1400 .
Relaţii la Serv. Vânzari , tel. 0253 - 463860 int. 214.
Accesul delegatilor pentru achitarea Caietului de Sarcini sau participarea la licitatie este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
2021
Anunt nr. 5
Licitatia nr.1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în 02.11.2021 ora 1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.10.2021 și în data de 28.10.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.11.2021 ora 1000, când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.11.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.11.2021) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Licitatia nr.2
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr. 59, Judeţul Gorj, organizează în 02.11.2021 ora 1300, licitaţie publică cu strigare (persoane juridice si fizice) in vederea vânzării unui mijloc fix (dulap metalic tip A1 cu două usi –nr.inventar 80929436)
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.11.2021 ora 1300, când poate fi prezent un singur participant .
Pretul de pornire este 100 de lei (fără TVA), pasul fiind de 1 leu.
Vizionarea mijlocului fix va fi efectuata in data de 02.11.2021 ora 1230 .
Mijlocul fix va fi ridicat in maxim 10 zile dupa achitarea in numerar la caseria unitatii in ziua adjudecării (se va emite aviz de insotire si factura).
Anunt nr. 4
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 02.08.2021 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri metalice si nemetalice (deseu hartie si carton -vrac , deșeu carton-ambalaje si deșeu plastic-ambalaje) prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 28.07.2021 și în data de 29.07.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax, contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate face si cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.08.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000 (2 licitații începând cu data de 17.08.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 16.08.2021) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253463860 int. 214.
Anunt nr. 3
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului nr.59, Județul Gorj, organizează în data de 23.06.2021 ora 1000 licitație publică cu strigare in vederea vânzării de deșeuri nemetalice (deseu lemn si rumegus) prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 17.06.2021și în data de 18.06.2021, intre orele 900 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu S.A. (plata se va face numerar) sau prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se va face cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu
Copia după O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului care trebuie sa conțină obligatoriu datele de facturare pentru emiterea facturilor si datele de contact.
In caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 24.06.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți ora 1000 (2 licitații începând cu data de 29.06.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 28.06.2021 ) intre orele 900 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463860 int. 214.
Anunt nr. 2
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 06.05.2021 ora 10 00, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.04.2021 și în data de 28.04.2021 intre orele 9 00 - 1400.
Caietul de sarcini se poate achiziționa prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmis la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 07.05.2021 ora 10 00 , când poate fi prezent un singur participant.
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 12.05.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data 11.05.2021) intre orele 9 00 - 1400.
Relaţii la Serv. Vânzari, tel. 0253 - 463468 , 463860 int. 214.
Anunt nr. 1
Societatea UZINA MECANICA SADU S.A., având sediul in Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj , organizează în data 02.02.2021 ora
1000, licitaţie publică cu strigare in vederea vânzării de deşeuri metalice prin firme autorizate.
Caietul de sarcini se poate procura în data 27.01.2021 și în data de 28.01.2021 intre orele 900 - 1400 .
Caietul de sarcini se poate achiziționa prin e-mail sau fax , contra sumei de 50 lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.
La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate achita si taxa de participare contra sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care se emite factură.
Plata se va face cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:
- RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala - Tg-Jiu
Copia dupa O.P. vizat de banca sa fie transmisa la nr fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro
Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturilor.
În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta in data de 03.02.2021 ora 1000 , când poate fi prezent un singur participant .
Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.02.2021) când poate fi prezent un singur participant iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.02.2021) intre orele 900 - 1400 .