Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 

 

 

2024

 [Update 18/10/2024]

 

Completare  anunț  pentru  licitația din 31.10.2024:

       Pentru mijloacele fixe cu prețul de pornire mai mic de 300 lei (banc de lucru, dulap scule  etc.) nu se achită taxa de participare și nu se cumpără caietul de sarcini. 

 

 

4. Societatea UZINA MECANICĂ SADU S.A., având sediul în Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului nr.59, Judeţul Gorj, organizează în data 31.10.2024 ora 1000,  licitaţie publică cu strigare în vederea vânzării de mijloace fixe și obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe.

   Caietul  de  sarcini se  poate  procura începând  cu  data  21.10.2024  până  în  data  de 25.10.2024, între orele 900 - 1400.

   Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 200 lei si taxa de participare de 100 lei care nu se restituie în caz de neprezentare, achitate cu chitanță la caseria unității sau cu Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

RO 93 RNCB 0149042106660001 deschis la Banca Comercială Română Sucursala  Tg-Jiu.

    Copia după O.P. vizat de bancă să fie transmisă la nr. fax: 0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

    Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă a cumpărătorului, care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini 200 lei și respectiv taxa de participare de 100 lei.

    In caz că nu sunt 3 participanți la licitația din data de 31.10.2024 ora 1000, aceasta  va fi  reluată în aceleași condiții în data de 07.11.2024 ora 1000 și în data de 14.11.2024 ora 1000 când poate fi prezent un singur participant.

 Relaţii la Serv. Vânzări, tel.  0253 - 463860  int. 214, începând cu  data de 17.09.2024  între  orele  1000 - 1200.

 

 

 

3. Societatea  UZINA  MECANICĂ SADU  S.A., având sediul în   Bumbeşti - Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj, organizează  în  data  24.09.2024  ora 10 00,  licitaţie publică cu strigare în vederea vânzării deşeurilor metalice rezultate din dezmembrări utilaje .

Caietul de sarcini se poate procura începând cu data 17.09.2024  până în data de 20.09.2024, între orele 9 00 - 1400 .

Caietul de sarcini, care se poate achiziționa de la sediul Societății Uzinei Mecanice Sadu contra sumei de 100  lei (include si taxa de participare de 50 lei care nu se restituie în caz de neprezentare si pentru care nu se emite factura) sau cu Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

 RO 93 RNCB 0149042106660001 deschis la Banca Comercială Română Sucursala  Tg-Jiu .

 Copia  după  O.P. vizat  de  bancă să fie  transmisă  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

 Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului, care trebuie sa conțină obligatoriu si datele de facturare pentru  emiterea facturii de cumpărare caiet de sarcini  (50 lei). In caz că nu sunt 3 participanți la licitația din  data de 24.09.2024 ora 1000, aceasta va fi  reluată în aceleași condiții în data de 25.09.2024 și  în data  de 26.09.2024  când  poate fi prezent un  singur participant .

 Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri ora 10 00  (3 licitații ) când poate fi prezent un singur participant, iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa în fiecare zi de marți între orele  9 00 - 1400.

 Relaţii la  Serv. Vânzări, tel.  0253 -  463860  int. 214, începând  cu  data de 17.09.2024  între orele   10 00 - 1200.

 

2. Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 15.07.2024 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  de 09.07.2024 și  în  data  de 10.07.2024, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar), prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193  sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro.

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact. În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 17.07.2024 ora 1000, când    poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații începând cu data de 24.07.2024) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 23.07.2024)  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel. 0726-129779.

 

1. Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Județul Gorj, organizează  în  data de 06.02.2024 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice prin firme autorizate. 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  de 30.01.2024 și  în  data  de 31.01.2024, intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar ) , prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 07.02.2024 ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 14.02.2024) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 13.02.2024)  intre orele  900 - 1400.

 

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253463868  int. 214.

 

 

2023

 

 

Anuntul nr. 6

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 02.08.2023 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  de 28.07.2023 și  în  data  de 31.07.2023, intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar), prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu. 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.08.2023 ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații începând cu data de 30.08.2023 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 29.08.2023) intre orele  900 - 1400 .

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 -  463868  int. 214.

 

 

Anuntul nr. 5 - licitatie inchiriere spatiu Tg Jiu

Pentru vizualizare, click aici

Caiet de sarcini

 

Anuntul nr. 4 - licitatie inchiriere spatiu Tg Jiu

Pentru vizualizare, click aici

- Caiet de sarcini

ERATA ANUNT 1 - pentru vizualizare click aici

ERATA ANUNT 2 - pentru vizualizare click aici

ANUNT ADJUDECARE in urma licitatiei. - pentru vizualizare, click aici

 

Anuntul nr. 3

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj , organizează în data de 25.05.2023 ora 1000  licitație publică cu  strigare (persoane fizice si juridice) in  vederea valorificării prin vânzare a țevilor de oțel recuperate.

 

Detalii  suplimentare  (dimensiuni, preturi de pornire ) se găsesc aici.

 

 

Anuntul nr. 2

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in  Bumbești-Jiu,

Str. Parângului  nr. 59, Județul Gorj, organizează  în  data de 03.05.2023 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  de 26.04.2023 și  în  data  de 27.04.2023, intre orele 900 - 1400 .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar), prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura. 

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu  

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 04.05.2023 ora 1000 când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 10.05.2023 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 09.05.2023)  intre orele  900- 1400 .

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253 - 463868  int. 214.

 

 

Anuntul nr. 1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 01.02.2023 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice prin firme autorizate. 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  de 26.01.2023 și  în  data  de 27.01.2023, intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar), prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei, care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 02.02.2023 ora 1000  când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 08.02.2023) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 07.02.2023)  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463868  int. 214.

 

 

 

2022

 

Anunt nr. 5

 

1) În  data de 28.09.2022 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si  nemetalice ramase neadjudecate  prin firme autorizate – licitatia nr.1 . 

2) În data de 28.09.2022 ora 1300   licitație publică cu  strigare (persoane fizice si juridice) in  vederea valorificarii prin vânzare a activelor scoase din  functiune (dulapuri metalice).

Pentru licitatia nr.1

Caietul  de  sarcini  se  poate  procura în  data  26.092022 și  în  data  27.09.2022 , intre orele 9 00 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar ) sau prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 29.09.2022  ora 1000  , când   poate fi prezent un  singur participant . 

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000

(2 licitații începând cu data de 05.10.2022 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 04.10.2022)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv.Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Pentru licitatia nr.2

Lista Activelor  care sunt scoase la vanzare sunt conform anexei urmatoare.

Pentru firme este obligatoriu prezentarea in copie a  datelor de inregistrare a firmei  si copie dupa CI (BI) ale delegatului  iar pentru persoane fizice  copie dupa CI (BI).

Este obligatoriu supralicitarea cu un pas, pasul fiind de 2 lei.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1300

(2 licitații începând cu data de 05.10.2022 ) .

 

 Anexa licitatia nr. 2

 

 

 Anunt nr. 4

 

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 03.08.2022 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice   prin firme autorizate .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.07.2022 și  în  data  28.07.2022, intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar ) sau prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: 

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 04.08.2022  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 10.08.2022 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marti  (începând cu data 09.08.2022)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

 

Anunt nr. 3

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Județul Gorj, organizează  în  data de 05.07.2022 ora 1000  licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri feroase si neferoase (amestecate)   prin firme autorizate. 

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  29.06.2022 și  în  data  30.06.2022, intre orele 9 00 - 1400  . 

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu  

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 06.07.2022  ora 1000 , când    poate fi prezent un  singur participant .

In caz de neadjudecare  licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 12.07.2022 ) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 11.07.2022)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv.Vânzari, tel.  0253463860  int. 214

 

Anunt nr. 2: licitatie pentru inchiriere suprafete

Pentru a vizualiza anuntul, click aici.

Caiet sarcini 1

Caiet sarcini 2 

Caiet sarcini 3

Caiet sarcini 4

Caiet sarcini 5

Modele anexe

Plan situatie incadrare

Erata caiete sarcini 

 

Anunt nr. 1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 02.02.2022 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri  prin firme autorizate .

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.01.2022 și  în  data  28.01.2022 , intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:

-   RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.02.2022  ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000

(2 licitații începând cu data de 08.02.2022) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 07.02.2022)  intre orele  900 - 1400  .

Relaţii  la  Serv. Vânzari  , tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Accesul delegatilor pentru achitarea Caietului de Sarcini sau participarea la licitatie  este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

 

 

2021

 

Anunt nr. 5

 

Licitatia nr.1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  02.11.2021 ora 1000,  licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.10.2021  și  în  data  de 28.10.2021, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă a cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.11.2021  ora 1000, când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.11.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.11.2021)  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214. 

 

Licitatia nr.2

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr. 59, Judeţul Gorj, organizează  în  02.11.2021 ora 1300,  licitaţie  publică cu  strigare (persoane juridice si fizice)  in  vederea vânzării  unui mijloc fix (dulap metalic tip A1 cu două usi –nr.inventar 80929436)

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.11.2021  ora 1300, când poate fi prezent un  singur participant .

Pretul de pornire este 100 de lei (fără TVA),  pasul fiind de 1 leu.

Vizionarea mijlocului fix va fi efectuata in data de 02.11.2021 ora 1230 .

Mijlocul fix va fi ridicat in maxim 10 zile dupa achitarea in numerar la caseria unitatii in ziua adjudecării (se va emite aviz de insotire si factura).

 

 

Anunt nr. 4

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 02.08.2021 ora 1000   licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri metalice si nemetalice  (deseu hartie si carton -vrac , deșeu carton-ambalaje  si deșeu plastic-ambalaje)  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  28.07.2021 și  în  data  de 29.07.2021, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se poate  face si cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.: 

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.08.2021  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant.

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000  (2 licitații începând cu data de 17.08.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 16.08.2021)  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253463860  int. 214.

 

Anunt nr. 3

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbești-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Județul Gorj, organizează  în  data de 23.06.2021 ora 1000 licitație publică cu  strigare   in  vederea vânzării  de deșeuri nemetalice (deseu lemn si rumegus)  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  17.06.2021și  în  data  de 18.06.2021, intre orele 900 - 1400.

Caietul de sarcini se poate achiziționa de la sediul  Societății Uzinei Mecanice Sadu  S.A. (plata se va face  numerar) sau prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata Caietului de Sarcini si a taxei de participare se va face cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.: 

RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala Tg-Jiu 

Copia  după  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpărătorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  datele de facturare pentru  emiterea facturilor si datele de contact.

In caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 24.06.2021  ora 1000 , când poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de marți  ora 1000 (2 licitații începând cu data de 29.06.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de luni (începând cu data 28.06.2021 )  intre orele  900 - 1400.

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463860  int. 214.

 

Anunt nr. 2

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  06.05.2021   ora  10 00,   licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.04.2021  și  în  data  de 28.04.2021  intre orele 9 00 - 1400. 

Caietul de sarcini se poate achiziționa  prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură. 

Plata se va face cu  Ordin de Plata (O.P.) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu  

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmis  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail: svm@umsadu.ro 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr.de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 07.05.2021  ora 10 00  , când   poate fi prezent un  singur participant. 

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 10 00 (2 licitații incepând cu data de 12.05.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data 11.05.2021) intre orele  9 00 - 1400. 

Relaţii  la  Serv. Vânzari, tel.  0253 -  463468 , 463860  int. 214.

 

Anunt nr. 1

 

Societatea  UZINA  MECANICA SADU  S.A., având sediul in   Bumbeşti-Jiu, Str. Parângului  nr.59, Judeţul Gorj , organizează  în  data  02.02.2021   ora 

1000,   licitaţie  publică cu  strigare  in  vederea vânzării  de deşeuri metalice  prin firme autorizate.

Caietul  de  sarcini se  poate  procura în  data  27.01.2021  și  în  data  de 28.01.2021  intre orele 900 - 1400  .

Caietul de sarcini se poate achiziționa  prin e-mail sau fax ,  contra sumei de 50  lei (plata cu ordin de plata) pentru care se va emite factura.

La achiziționarea Caietului de Sarcini se poate  achita si taxa  de participare   contra  sumei de 50 lei care nu se restituie in caz de neprezentare si pentru care  se emite factură.

Plata se va face cu  Ordin de Plata ( O.P. ) in contul nr.:  

-  RO93RNCB0149042106660001, deschis la Banca Comerciala Sucursala -  Tg-Jiu 

Copia  dupa  O.P. vizat  de  banca   sa fie  transmisa  la nr fax:  0253-463193 sau  prin scanare la e-mail : svm@umsadu.ro 

Caietul de sarcini va fi transmis la adresa de e-mail sau nr. de fax la solicitarea scrisă  a   cumpăratorului care  trebuie  sa conțină obligatoriu  si datele de facturare pentru  emiterea facturilor. 

În caz că nu sunt 3 participanți licitația se repeta  in  data de 03.02.2021  ora 1000  , când   poate fi prezent un  singur participant .

Pentru pozițiile rămase neadjudecate licitația se va repeta in fiecare zi de miercuri  ora 1000 (2 licitații incepând cu data de 10.02.2021) când poate fi prezent un singur participant  iar caietul de sarcini se mai poate achiziționa in fiecare zi de marți (începând cu data de 09.02.2021) intre orele  900 - 1400  .